אוטומציה חכמה

Automation & RPA

הטייס האוטומטי של התפעול הארגוני

לחשוב כמו סטארט-אפ, ליהנות מביצועים של אנטרפרייז

מרכז המצוינות לאוטומציה של בינת (CoE) מסייע לארגונים להתייעל, להתמקד ולצמוח. באמצעות הפיכת תהליכים עסקיים לגמישים, מהירים ופשוטים, ניתן לנהל ולנטר אותם בקלות, באופן לא פולשני וללא צורך בפיתוח, תוך צמצום המעורבות האנושית.

התוצאה היא קיצוץ דרמטי בעלויות התפעול, תוך שיפור המהירות, האיכות, ההמשכיות העסקית ואבטחת המידע של השירותים המוצעים. יתרה מזאת, המיקוד של ההון האנושי בארגון עובר מביצוע פעולות שגרתיות לפיתוח, בניה וצמיחה.

פעילות מבוססת בוטים

האוטומציה מבוצעת באמצעות פלטפורמה חכמה, מבוססת טכנולוגית RPA (Robotic Processing Automation) . במסגרת התהליך, הופכות פעולות ידניות ומשימות חזרתיות לתהליכים אוטומטיים, המבוצעים על ידי בוטים, באמצעות ממשקי תוכנה (API) וממשקי משתמש גרפיים (GUI). הבוטים פועלים 24 שעות ביממה ומבצעים מגוון רחב של תהליכים, במהירות וללא צורך בפיקוח.

כדי להרחיב את אופקי אוטומציה של תהליכים עסקיים בסדר גודל ניכר, אנחנו משלבים בין יכולות ביצוע המשימות של RP עם יכולות הלמידה והניתוח של מכונות (AI), לצורך איתור וניתוח תהליכים אוטומטיים כגון: ראיית מחשב (OCR) ועיבוד שפה טבעית (NLP).

שיפור וייעול מקצה לקצה

התייעלות תפעולית

שימוש ב-RPA מפחית את עלויות התפעול בכ-50%, מגדיל את הרווח העסקי ומחזיר את עלות ההשקעה תוך זמן קצר.

צמצום בעלויות

בוט עובד 8,760 שעות בשנה, אשר שקולות לפעילותם של ארבעה עובדים (לפי חישוב של 2,184 שעות תקן שנתיות).

דיוק מירבי

התהליכים האוטומטיים מצייתים לכללים שהוגדרו להם, כדי להבטיח איכות ודיוק מקסימליים ולהימנע משגיאות.

ציות ועקביות

התהליכים מתבצעים ללא הפרעה למערכות הארגוניות ומספקים עקביות מושלמת, לצד תיעוד ובקרה שוטפים ואמינים.

גישור על אתגרים

טכנולוגיית ה-RPA מבטיחה אוטומציה מקצה לקצה, תוך התמודדות עם אתגרי התממשקות, ארגון ועיבוד נתונים מורכבים.

תמיכה בעברית

כדי להבטיח חווית שימוש אינטואיטיבית, תומכת המערכת בתהליכים מבוססי תוכן בעברית, לרבות זיהוי ועיבוד מסמכים.

קבלת החלטות מושכלות

הגישה לנתונים מדויקים, ממגוון מקורות, משפרת את יכולת ניתוח המידע, מאפשרת לקבל החלטות מדויקות ומשפרת את הביצועים.

הגדלת התפוקה

טכנולוגיית ה-RPA מבטיחה אוטומציה מקצה לקצה, תוך התמודדות עם אתגרי התממשקות, ארגון ועיבוד נתונים מורכבים.

שיפור חוויית הלקוח

קיצור התהליכים והמענה המדוייק משפרים את התקשורת עם הלקוחות, את שביעות הרצון ואת הנאמנות שלהם.

מה שקורה עכשיו